Servicedesk
Ervaart u enige ongemakken in de door u gehuurde ruimte van Zegwaard Beheer? Wij beantwoorden graag uw vragen en lossen uw problemen zo snel mogelijk op met onze 24 uursservice. Zo kunt u met een gerust gevoel uw ruimte huren en u bezighouden met zaken die er echt toe doen!
Het melden van een probleem
Wilt u graag een melding maken van een belemmering in uw huurruimte? Dan kunt u dit, aan de hand van de verschillende urgentieniveaus, bij ons kenbaar maken. De volgende niveaus zijn hierbij van toepassing:
- Lage urgentie
- Hoge urgentie
Urgentiemeldingen zullen via het onderstaande serviceformulier behandeld worden. Heeft u een noodzakelijke kwestie die zo snel mogelijk opgelost dient te worden? Na het ontvangen van de hoge urgentiemelding via het serviceformulier, nemen wij rechtstreeks contact met u op. Wij adviseren u om vooraf het indienen van een melding, eerst uw huurovereenkomst door te nemen of uw probleem daadwerkelijk door de partij Zegwaard Beheer opgelost dient te worden.
Probleem melden? Vul onderstaand formulier in.